четвъртък, 24 март 2011 г.

Music Mind Control



Значението на музиката в съвременното общество трудно може да бъде оценена. Голяма част от времето на радио и теле-ефира е запълнено от изпълнения на рок групи и рок певци. Всеки свободен миг на съвременния човек като че ли е придружен от музика, песни и танци. Мнозина живеят само от музика. И това не е случайно. В нашия технократичен и рационален век, музиката остава като един от малкото отдушници за удовлетворение на човека в чувствената сфера.Особена популярност в наше време заема т.нар. “рок музика” /Рок музиката в наше време има множество разновидности. В настоящата статия акцентът пада върху тези разновидности като “хеви метал”, “блек метал” и “техномузика”./ Броят на поклонниците на рока сред младежта е огромен. Нещо повече рокът излиза от рамките на обикновеното развлечение и средства за емоционално разтоварване. Той вече се превръща в стил на живот. Формира психиката на човека, неговото възприятие към живота и отношение към света.

Появата на рок музиката през 50-те години беше свързана с нарастване на самоубийствата и с възникналата психическа епидемия, разрушаваща моралните ценности и морални граници в човека. Началото на рок епидемията се превърна в начало на нарко епидемия и на т.нар. “сексуална революция”. Самият термин “рок енд рол” е бил изобретен от един диско джокер в Кливланд. Чрез него се описват два типа движения на човешкото тяло по време на сексуален акт, а като термин това е нещо, което е взето от аргото на американското гето.

Стилът на диско музиката /танците в ритъм – “рок енд рол”/ възникват в Ню Йорк през 1973 г. сред американските хомосексуалисти. По това време никой не е можел да посещава залите за диско без преди това да стане постоянен член на съответния клуб. През 1977 г. се осъществява пикът в развитието на диско клубовете, т.нар. “дискотеки”. Числото на подобните заведения нараства от стотина до 18 000. Феноменът “диско” по думите на неговите привърженици поставя пред себе си конкретна цел: да даде възможност да бъдат изпитани в чист вид “низшите емоции” в атмосферата на всеобща търпимост и музикален рок ритъм. В тази атмосфера без ни най-малко срам би могло да се декларира двойнствена сексуалност както и да се практикува разврат без комплекс за вина.

Такова направление на рока като “пънк рока” става особено популярно през 1985-86 г. дължи своето наименование от англ. дума “пънк”, която до този момент в Англия се използва за обозначаване на проститутки от двата пола, явяващо се като понятие по-късно семантическо тълкуване на думата “подложка под някакъв съд”. Целта и философията на това течение се заключава в това да приведе аудиторията в състояние на колективно насилие, систематично престъпление и самоубийство. За пънка се явяват характерни напълно приемливи постъпки като тази - по време на концерт да се нанесе на партньора рана с бръснарско ножче, зашито някъде по джинсите или ризата.

Както виждаме от гореизложеното, развратът, половата разпуснатост и тоталния срив на морално нравствени и християнски принципи лежи в основата на явлението “рок”. За рока са характерни определени ритми т.нар. бит, което се изразява в непрекъснато повторение на пулсации в съчетание с ускорени ритми, извършвано с помощта на барабан и бас китара, което и характеризира ритъма на рок музиката. В т.нар. “хард рок”, т.нар. “бит” – “beat” /биене на барабан/ действа сякаш възбужда половия инстинкт. За острия рок е характерно усилване реакцията на нервната система както и мозъка чрез различни халюциногенни наркотици. Т.нар. “мажорен рок” възбужда инстинктите свързани с агресия, насилие, бунт. В групите хеви метал огромно значение се придава на бас китарата тъй като басовете акорди влияят най-силно върху тези центрове на чувствената сфера. Във всички групи “хеви метал” бас китариста по правило е виртуоз, способен да доведе публиката до изключителен екстаз. Т.нар. “сатанински рок” има мистическа насоченост към силите на тъмнината, използвайки от съзнателни съобщения заложени в текста на песните. Постоянно повтаряните изрази остават в подсъзнанието и от там самостоятелно работят, подбуждайки към определени действия и постъпки. Постоянното прослушване на едни и същи ритми също така настройва човека на определена емоционална вълна и енергетическа вибрация. От древността до наши дни се е предавало голямо значение на музиката. От една страна от Библията знаем за серафимите и херовимите, възпяващи Господ /Исай 6,3-4/, за ангелското пеене /откровения 4.8/, за Давид, който е свирил на гусла усмирявайки злия дух, за пеенето като задължителна част от старозаветното богослужение.

Всичко това свидетелства, че музиката на определен план както и наркотичните вещества способстват за разкриване на човешката психика, за среща с невидимия мир.

Music Mind Control 2

Ако се върнем отново към рок музиката, особено в нейната разновидност /тежкия, черен и смъртоносен метал/, необходимо е да отбележим, че болшинството от ритмите за взети непосредствено от практиката на африканските магьосници.Т.е. човек при определени условия в хода на рока изпада в състояние подобно на това в което африканските магове общуват със света на падналите духове.

Рок музиката оказва силно въздействие както на психическото, така и на физическото състояние на човека. Както отбелязва известния изследовател на “рок енд рола” Жан Пол Реженбал: Силата на рока се заключава в отсечените пулсации, ритми предизвикващи биопсихическа реакция на организма, способна да повлияе на функционирането на различни органи на тялото /в частност може да се предизвика ускорен сърдечен пулс, както и увеличено съдържание на адреналин, също така възбуда в половата сфера/. Така например ритъмът който е кратен на 1,5 удара в секунда и се съпровожда с мощно въздействие от страна на свръх ниските чистоти е способен да предизвика у човек екстаз. при този ритъм т.е. при ритъм, който е равен на 2 удара в секунда и на същите тези чистоти 15 до 30 херца, слушащият изпада в трансов танц. Съвременните рок групи работят в диапазона от 80 000 херца до 20 и даже по-ниско. Интензивността на звука достига 120 децибела, въпреки че човешкият слух е настроен за интензивност от порядъка на 55 децибела. Всичко това представлява един решителен щурм върху личността, въздействащ по т.нар. царски път на слуховия нерв. Има случаи, когато свръх високите и ниски чистоти силно травмират мозъка. На рок концертите не са редки и контузиите породени от звукови вълни, както и загуба на слуха и паметта.

Съвсем не безобидно е и това техническо приложение на рока, което може да се представи като светлинна игра на стробоскоп /стробоскоп – устройство позволяващо с помощта на прекъснато контролируемо цветово излъчване да се наблюдава в забавения темп бързо движещи се обекти/. С помощта на този апарат може по собствено желание да ускорява редуването на светлина и тъмнина, нещо което привежда към значително отслабване чувството за ориентация, способността за съждения влияе на бързината на рефлексите. При определена скорост светлинните фойерверки започват да взаимодействат с мозъчните алфа вълни, които контролират способността към концентрация на вниманието. При увеличен ръст на чистотата се губи всякакъв контрол. Медицинската изследователска група на Боб Лирсен категорично дава оценка: ниско чистотитните колебания, създадени чрез усилване на бас китарата, към които се добавя и въздействието на бита, всичко това влияе на състоянието на гръбначно-мозъчната течност, която на свой ред непосредствено влияе върху жлезите, регулиращи хормоните. В резултат се нарушава равновесието на половите и над бъбречните жлези, така че различните функции за контрол върху моралното поведение се отпускат под прага на търпимост и като цяло се неутрализират. Възприятието на музикалния ритъм е свързан с функциите на слуховия и моторен апарат. Фойерверките, които следват една след друга в ритъма на музиката, стимулират механизмите свързани с халюцинаторни явления, виене на свят, повръщане. Но основното въздействие е отправено към мозъка и чрез него се цели спад в състоянието на съзнание, аналогичен на този който постигат наркотиците. Доминиращият ритъм отначало завладява двигателния център на мозъка, след което стимулира някои хормонални функции в ендокринната система. Невъзможно е в течение на продължително време да си потопен под въздействието на рока и да не получиш дълбока психо-емоционална травма. При това възниква загуба на контрола над способността за съсредоточаване, значително отслабва контрола над умствената деятелност и волята, появяват се необуздани пориви към разрушение, вандализъм и бунт особено когато има масови събирания. Самото психо-поле на тълпата, усилено от гореизложените ефекти на рока практически лишава човека от индивидуалност превръщайки го в част от една машина управлявана от сатанинско начало.

Така например руски учени са зафиксирали следните ефекти: след 10 минутно прослушване на рок музика от седмокласници, същите забравят използването на таблицата за умножение. А японски журналисти произволно са задавали въпроси на посетители в едни от най-големите рок зали на Токио. Въпросите са задавани произволно и включват: Как се казвате? Къде се намирате? Коя година сме? И нито един от запитаните не е могъл да отговори. Още в края на 70-те години на концертите на Франк Синатра, а по-късно на Елвис Пресли и на групата Бийтълс са започнали да се наблюдават случаи на масово умопомрачаване сред младите зрители. Така например по време на изпълнението на групата Ню Кидс, постоянно дежурят щатни лекари и доброволни сътрудници на Червения Кръст. Немските лекари са провели детайлно медицинско изследване на около 40 фена по време на един от концертите на Ню Кидс /в залата са присъствали 400 души, следователно в умопомрачение е изпадал един на всеки десет/. Било изяснено в последствие, че жертвите на любовта към острата музика са губели съзнание напълно в 40% от случаите, а в останалите 60% се е наблюдавал колапс в системата на кръвообращението и те са оставали в полу помрачено състояние.

Гръмкостта и чистотата на звуците по време на изпълнението на съвременни рок групи достига разрушителна сила дотолкова, че през 1979г. по време на концерта на Пол Маккартни във Венеция се срутва селския мост, а групата Пинк Флойд е съумяла да разруши мост в Шотландия. На същия този състав принадлежи и още едно документално засвидетелствувано постижение – концертът на открито е създал условия, че в съседното езеро изплувала рибата на повърхността.

От всичко казано дотук става ясно, че рок музиката оказва разрушително въздействие много повече върху личността на човека. Не случайно много от рок солистите са наркомани, а в някои случаи се явяват и практикуващи сатанисти. Много от тях, заставайки пред зрители, изпадат в състояние на своеобразен транс, загубват контрол над постъпките и действията си.

Така например известния рок певец Ози Озбърн от грубата “Блек Сабат” по време на един от своите концерти изпадайки в състояние на без контрол пред очите на публиката разкъсва със зъбите си жива птица.

Музикантите от рок групата “Кис” не еднократно по време на своите изпълнения чупят инструменти, апаратурата си, разсъбличат се пред публиката. Алис Купър използва змия в името на различни ритуали. Самите рок музиканти свидетелстват, че по време на тяхното изпълнение над тях като че ли се спуска някаква сила, която парализира волята им и управлява техните постъпки. В повечето случаи рок музикантите се явяват съзнателни служители на отделни членове на Църквата на Сатана. Eто свидетелството на Алис Купър: “Няколко години по-рано бях посетил сеанс по спиритизъм на който Норман Бакли умоляваше духа да му обърне внимание. Най-накрая духът се появи и заговори с мен. Той обеща на мен и музикалната група слава, власт в света на рок музиката и богатство. Единственото което поиска от мен – това бе да му отдам тялото си. В обмена на горепосоченото, т.е. предоставяйки му възможност да обладава моето тяло, аз станах известен в целия свят. И за да постигна тази известност аз приех името, с което той се представяше по време на сеансите.” И така Винсент Фуниер получава псевдонима Алис Купър. Той се специализира във възхваляване на всички форми на извръщение. Известен е албумът “Алис Купър отива в ада”.

От друга страна Мик Джагър от групата Ролинг Стоунс смята себе си за въплъщение на Луцифер. Три от неговите песни: “Симпатия към дявола”, “Техни сатанински величия” и “Заклинание на моя брат демон”.

Няма коментари:

Публикуване на коментар